14 Haziran 2012 Perşembe

Bayan Sürücüler Evrim Geçirdi

Genelde biz bayanlar hep erkek sürücülerden daha iyi yada daha dikkatli araba kullandığımızı söyleriz.Ben de zaten bu fikrin savunucularındanım.

Hepimiz de erkek sürücülerin yol vermediğinden,bayan görünce sıkıştırdıklarından şikayet ederiz.Birkaç gün önce bu konuyla ilgili başımdan geçen bir olayı da buradan anlatmak istedim.

Bir yakınım için emlakçıya gittik.Emlakçıdaki bayan arkadaş sağolsun bizimle çok ilgilendi,sohbet,muhabbet,çaylar derken sıra evleri gezmeye geldi.
Çıktık güzelce arabaya bindik (araba da kangoo tarzı bi araba) Amanın binmez olaydık,O da ne! Arkadaş şöför değil,trafik canavarı çıktı.
Hızlı sürmeyi falan geçtim,arabaların yanından nasıl geçtiğini falan görünce gözlerime inanamadım. Aman yavaş falan dediysekte ama arkadaş bizi pek dikkate almadı.
Allahtan bizi başka birine devretmesi gerekti de canımızı kurtardık :))

O gün yanımdaki bayan arkadaşımla (o da araç kullanıyor) bu olayın kritiğini de espirisini de baya yaptık.

Fakat enteresan olan şu; bugün eve dönerken yanımdaki bi arabayla mücadele ettiğimi fark ettim.Bir o burnunu çıkartıyor,bir ben,bir o,bir ben.

Bir iki hamleden sonra sinirlendim 'bak beni bayan gördü yola atlıyor' falan diye düşünüp şöyle bir ters ters bakayım şu adama dedim.

Aaaaa ne göreyim O'da bayan! Sonra halimize güldüm,yol verdim.

Küçük balık büyük balığı yemesin diye üzüm üzüme baka baka kararmış..Bunu da böylece anlamış oldum.

Hiç yorum yok: