23 Haziran 2012 Cumartesi

Günün Sürprizi

Ayyy bugün çook mutluyum......Kocacığım bana harika bir sürpriz yaptı....O'nu da çok severim,sürprizlerini de!

Bugün sıcaktan yazlıkta sabaha of poflarla başladık.Bizim püfür püfür esen balkonumuzda oturmak mümkün değildi.Paşam da evin içinde durmaktan sıkıldı ama ne yapalım öğlen sıcağında bayılmayalım dedik oturduk :)
Öğleden sonra şöyle küçücük çıkalım bakınalım dedik ama yarım saat sonra dilimiz dışarıda eve döndük.

Efe bey dedesi ve halasıyla denize inince bizde akşam yemeği hazırlıklarını bitirdik.Geldiler,yedik,içtik karnımızı doyurduk..Buraya kadar herşey normal.

Yarım saat kadar sonra benim kocacığımın arabası göründü,evden çıkan aaa Hakan sesleri ile birlikte.
Şimdi o anlarda evdeki konuşmaları aynen aktarıyorum:

Yanında biri var,
kim o
aa babam babam onu da almış
eee arkadaki kim
kız kim o kafasını da ön koltuğa doğru sokmuş
tanıyamadım ki
aaaaaaaaa Onur'um canımmmmmm

veeeeeeeeee kapıya doğru çıplak ayak koşulur.

Onur benim ortanca ağabey olur.Marmaris'te yaşıyor ve 1 senedir webcam harici yüzünü görmemiştim.
Sabah İstanbul'a gelmiş ve  bana  haber vermeden planlar kurulmuş.Son zamanlarda hiç bu kadar sevinmemiştim.Kardeş kokusu sarıldım,öptüm,kokladım....Yazarken bile gözlerim doluyor valla.
Çoookkk özlemişim...

Kocam seni çook seviyorum,beni nasıl daha da çok mutlu edebileceğini bildiğin için daha da çok seviyorum.Yine bugün tam 12'den vurduğun için çoook teşekkür ediyorum.







2 yorum:

emoş dedi ki...

iyide kardeşim sen sevinçten ağladın diye, benimde özlemlerimi irdelemeye,beni ağlatmaya ne hakkın var... ne diyeyim sonuçta seni sevindiren rabbim hiç ayırmasın inşallah aminnnnnnnnnn

Unknown dedi ki...

Öncelikle amin diyorum,kardeşlik damarlarını kabarttığım fakat kardeşi hayatta olmayan herkesten de özür diliyorum.allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın inşallah am