13 Haziran 2012 Çarşamba

Yenilikçi Hamilelere Duyuru

Bugünkü yazım son yılların olmazsa olmazlarından olan hastanelerdeki oda süslemeleriyle ilgili.

Yeni doğacak olan bebişini cicili bicili bir odada,süslü püslü bir yatakta prenses edasıyla kim kucağına almak istemez ki?

Oğlumu kucağıma alacağım gün ben de hastane odamı süsletmiştim.Neredeyse 3,5 yıl oldu ama (dudak uçuklatan paralar vermediğiniz sürece) hala aynı şeyler yapılıyor.Ben bile çevrede hep aynı şeyleri görmekten bıktım.E bende değişik süslemeler düşünüyorum ama deve yüküyle de para ödemek istemiyorum diyorsanız doğru adrestesiniz.

Buradan ilan ediyorum: yaratıcı kuzen Seda ve ben bu işe girmiş bulunuyoruz.Sizler için bambaşka süslemeler hazırlamak üzere kolları sıvadık.Bomba gibi fikirlerle geliyoruz..

Eğer siz ya da çevrenizde her kapıda,her odada aynı şeyleri görmekten sıkılmış,yenilikçi gebecikler varsa lütfen bizimle bu blogdan irtibata geçmesini sağlayın.


Hiç yorum yok: