11 Temmuz 2012 Çarşamba

Baygın Ben

Yazı seviyorum...
Yazı çook seviyorum..

Amma ve lakin bu kadar dilimi dışarıya çıkartmadığı sürece.. Son birkaç gündür bizim akşamları üzerimize hırka, sweet falan almadan çıkamadığımız Silivri bile geceleri cayır cayır yanıyor.

Yatma zamanı tavuklarla aynı olan ben, gece 1-2'ye kadar uyumak için uğraşıyorum. Tam uyuyorum güzelce rüyalara dalmışken kulağımda vıııızzzz sivri sesi... Mübarek hayvan gece ben yatmadan sesini duyursan da bende seni haklayıp daha sonra uyusam.... Hayvan kendini ancak sabaha karşı gösteriyor. Saat 5-6 civarlarında (malum göz o saatte saati bile tam göremiyor) sivri avımı da tamamlayıp tekrar yatıyorum. Sabah erken kalkmayı seven Efe en geç 8'de uyanıyor da sorun bende, ben uyanamıyorum. Yatak beni çağırıyor..

Malum gece böyle yat-kalk yapınca sabah pek mahmur uyanıyorum. Ha ayıldım ha ayılıcam derken son günlerin deli sıcaklarından ayılmak yerine iyice mayışır oldum. Akşama kadar sersem gibi turluyorum..

Yaz güzel olmasına güzel de her güzelin bi kusuru var ne yapalım..




Hiç yorum yok: