14 Eylül 2012 Cuma

Okula Alışma

Bilenler bilir Efe Bey geçen sene oyun grubundaydı. Artık taaam 3,5 yaşında ve bu yıl okulu tam gün olacak. Bu hafta okula alışma haftası dolayısıyla günde 1,5 saat okula gittik. O mu okullu oluyor yoksa ben mi bilemiyorum. Bir heyecan bir heyecan..

Öğretmenizimle tanıştık, adı Essi. Çok sempatik ve şeker bir öğretmen. Efe'nin bayanlarda en  beğendiği şey Essi'de de var: sarı saçlar.. Birbirlerine alışmaları konusunda çok etkili olacağını düşünüyorum :))) Essi Türkçe, Efe'de İngilizce bilmediği için daha iltifat etmeye başlayamadı, yakındır bekliyorum.

Yüz boyatmaktan hoşlanmayan Efe, bugün korsan şeklinde boyalı suratıyla okuldan ağzı bir karış çıktı, gözlerime inanamadım.

 
 
Pazartesi günü itibarı ile sabah 9 akşam 4 okulluyuz. Bu hafta Efe okulda tam güne alışırken ben O'nun okullu olduğuna nasıl alışacağım bilemiyorum.
 
Özlerim ben oğlumu yaaaa......
 
 
 
 

Hiç yorum yok: