16 Ekim 2012 Salı

Geziyorum,Tozuyorum

Okul olayımız bitti, kına telaşımız bitti, düğün koşturmamız bitti...

Kocişkomun abisi de evlendi, Allah mesut, bahtyar etsin..

Uzuuuuuun zamandır kendime ayıramadığım canııım vakitlerim ve ben başbaşa kaldık. Şimdilerde gezinmekle meşgul olduğum için yazamıyorum :))))

Önceki sabah oğlu oğlumun, kendisi de benim arkadaşım olan Neşe kankam ve ben Florya sahilindeki Sütiş'te başbaşa kahvaltı yaptık, iyi ki de yapmışız mekana bayıldım. Havası, ortamı çok güzel. Son baharın bu şahane günlerinde açık havada yapılması gereken denize nazır son kahvaltıların tam da adresi burası..

O gün kankimden öğrendim ki Florya'daki Akvaryumun yanında bayaaa bi zamandır inşaatı devam eden Aqua Florya Alışveriş Merkezi tamamlanmış ve önceki hafta sonu açılmış.

Ertesi gün soluğu orada altım tabii. Her mağazası faaliyete geçmemiş olsa da alışveriş merkezini çok beğendim. Benim bayıldığım marketlerden olan Macrocenter veee Komşufırın artık burnumun dibinde, çok mutluyum. :) 10 kilo alırım artık.

Benden 3-5 gün daha haber alamazsanız anlayın ki verdim kendimi gezmelere.....

Hiç yorum yok: