10 Haziran 2012 Pazar

Denenmiş Başarılmış Dr. Dukan Diyeti

Son günlerde en çok ilgilendiğim konulardan olan (mevsim itibariyle) zayıflamaya da yer vermesem olmazdı yani.Şaka maka 10 günü bulmadan 3,5 kiloyu verdim gitti :))) 
Zaten bu blog falan zayıflamanın dayanılmaz hafifliğiyle geldi aklıma, özgüven olayı yani ...
 
Şimdi işin aslı şu:Dr Dukan'ın diyetinin yumuşatılmışı.5-6 kilo fazla olunca diyeti arada bozmak yumuşatmak oluyor hihih..Ben öyle sabah 1 dilim ekmek 3 zeytin,
öğlen 4 köfte-salata falan yapacak,haftalar sonra da anca 1 kilo eridiğimi görecek modda değilim,hemen erimem lazım sadece 5 kilocuk...
 
 Sabah hafif yağlı tavaya kırdım 2 yumurta yanına da sekersız cay
 
 Öğlen aldım hazır paket donerı allahıma sukur 1 kutuyu afıyetle yedım yanında zero kola
 
 Akşama da yarım haşlanmış tavuk yedim..1,5-2 lıtre de su 

 İlk 3 gün saf protein diyetini kaçamak yapmadan uygulayın derim.Bu hakkınızı sonraki günlere saklayın.
 
 Her türlü proteini yanına yoğurtla kolayla yiyin.Sadece ekmek,pilav ve makarna yemeden 3-4 kiloua bye bye deyin.Deneyipte başaramayacak kimse olmamalı bunu hem kolay hemde devamlı karnımız tok daha ne olsun.

Bu konuda İsteyen olursa yardımcı olurum.Kitabı hatim edip kendime göre uyarladım,sizler için de birşeyler düşünüp yazabilirim :))
 

Şimdiden herkese kolay gelsin

2 yorum:

betul dedi ki...

öznur hn. blogunuz hayırlı uğurlu olsun :) keyifle takip etmeye başladım bile , verdiğiniz kiloları ayrıca tebrik ediyor darısı başıma diyorum .. haftasonuna kadar vermem gereken 3-5-8 kilocuk fazlam varda bugünden başlasam iyi olur :D merak ettiğim bu diyette sebze meyve nasıl tüketiliyor?

Unknown dedi ki...

öncelikle teşekkür ediyorum.hafta sonuna kadar kılo vermek ıcın bencede hemen başlamak gerek.atak evresinde yani ilk 3-4 gün sebze meyve hiç yenmiyor canım :)) 4 gün sonra gunde 1 öğün yanında proteınle bırlıkte tuketmek sartıyla sebze yiyebilirsin.Başarılar dilerim :))))))))))))